Äntligen har den kommit!

- ja , äntligen har den nya vagnen kommit !
Jag började nyss fundera en stund ifall det kanske var ett aprilskämt(?) , men det hoppas jag verkligen inte för då blir jag riktigt arg haha. Nej , varför skulle ens T skämta om det?
..fast och andra sidan sa han att han skulle lura skiten ur mig idag!
Nej , han kommer nog på någonting bättre att ljuga om ifall han skulle vilja det . Fast han kommer aldrig att lyckas. Jag är inte så lättlurad..

Iallafall , vagnen har kommit och vi ska åka och hämta den såfort T slutar jobbet. Sen blir det stan eller köpis för att handla present och fika till morgondagen. Kanske även nå fina kläder att ha på sig imorgon , skulle verkligen behövas. Både jag och Lovis har taskigt med kläder just nu . Jag , för attt mina är för stora och Lovis för att hennes är för små! Hon växer så galet fort och har redan växt ur vissa 74 medans vissa fortfarande passar eller tillochmed är för stora.
Det är så himla olika från plagg till plagg!

Jag längtar iallafall tills vi ska hämta den . Längtar att få dra den och längtar efter att få vika ihop den för att se hur stor/liten den blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0