längesedan nu.

Nu var det längesedan känner jag ..
Hade fullt upp igår , allt blev så stressigt . Men jag var iallafall och kikade på September i sandviken med syster min och hennes kompisar - skit kul hade vi , även om jag var nykter (näst intill) och att det var grymt mycket folk.

Thias hämtade oss , sen blev det mcdonalds påvägen hem och sedan bums i säng . Blev vell runt fyrasnåret som vi somnade. T´s lillasyster sov också här .

Idag har vi bara vart ut till valbo och hjälpt fam. Gyllenskepp med massa filmer på datorn, sen bara åkt till affärn en vända och nu är vi hemma . Har precis ätit lite kebab med pommes och nu ska vi försöka hitta på någonting. Inte det allra lättaste känns det som , men det är mysigt att bara vara hemma också , speciellt när man har en sån fin familj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0