min dag.

Idag har jag umgåtts med världens bästa Malin , vi har kollat på två filmer och även vart ute på en långpromenad med hunden och vagnen - det gick jättebra och var riktigt skönt att komma ut efter ett bra tag utan vagn!

När T kom hem så började vi kika på Harrypotter, skitdålig än så länge , men jag gillar inte dom filmerna så värst så det var vell inte så oväntat om man säger så..
Just nu kikar vi på "en unge i minuten" , som varje vecka , det är så himla bra . Längtar så himla mycket tills Lovis får ett eget litet syskon, gud vad mysigt det kommer bli.

Jag är så lycklig !

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Åh, tack! :)

Ja, det kan vi absolut göra! :) Imorgon är jag upptagen, men sen efter det ska det funka när som helst. :))

2011-04-04 @ 21:33:17
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0