Mobilblogg- igårkväll ringde dom och fråga...

Mobilblogg- igårkväll ringde dom och frågade ifall jag ville jobba idag, så det tackade jag självklart ja till. Alla pengar behövs ju :) Så nu är jag på jobbet, slutar imorgon kl 06. Är så tacksam att jag äntligen har ett jobb där jag trivs . Saknar mina två älskade som är hemma och grejar. Thias är så duktig med Lovis och det är bra för henne att få lite ensamtid med pappa, lika så för Thias del. Man märker på henne hus mammig och börjar bli, älsklingen min..


Kommentarer
Postat av: julia

vad jobbar du med? Är arbetspassen långa? Har också en liten men tycker det är så svårt att pussla ihop allt med konstiga arbetstider och barnvakt.

2011-04-06 @ 13:30:44
Postat av: Johanna

Vad jobbar du med ?:)

2011-04-06 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0