lite snabbt sådär.

Inatt sov jag med mallan i hennes rum , mallan är Lovis äldsta faster och min bäste vän här i livet .
Vi kollade på våran bästa serie (soa) igårkväll innan vi somnade. Älskar den , Jax är så jäkla snygg!

Ställde klockan på 05:45 och brassade hemåt till mina fina härhemma. Bytte så att T stack iväg och jobba medans jag stoppade om Lovis och gick och vilade i soffan tills hon vaknade igen, dvs runt 09:30 som vanligt.
Nu sover hon middag igen och jag passade på att vaxa lite i ansiktet sålänge , typ ögonbryn , överläpp och sånt. Hatar att ha småfjun överallt!

Nu ska jag vila lite i väntan på att min snygging kommer hem från jobbet. Då jäklar blir det packa färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0