colasug.

direkt efter badet så somnade Lovis som en stock i hennes spjälsäng.. Runtom henne hade hon då bara handduken och sedan en filt . Så jag fick skynda att sätta på henne en blöja när vi väl kom på det.

Iallafall så sprang T iväg till affärn nu, han blev sådär toksugen på Cola (jag vet hur det känns). Så han sprang dit och jag stannade hemma med Lovis. Han är vell hemma vilken sekund som helst antar jag , vi har ju inte direkt långt till affärn om man säger så.

Tänkte kanske passa på att göra ett bröd medans vi kikar på film , så är det klar lagomt till filmens slut , men jag har beslutsångest vilket bröd vi ska göra. T tycker mest om Olivbröd och jag morotsbröd, så jag antar att vi får göra stensaxpåse , eller så gör vi olivbröd bara så slipper T börja gråta ;) allt för min finaste !
Nej , nu ska jag slänga ihop ingredienserna så bakmaskinen får göra sitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0