gammelmormor.

Idag fyllde min gammelmormor 87 år och vi var där och firade henne ..
Mamma och min lillebror kom hit och hämtade mig och Lovis vid 15 tiden , därefter åkte vi till nån blomaffär och köpte blommor till gammelmormor för att sedan åka hem till henne och gammelmorfar .
Nästan hela släkten var där och det är alltid lika kul att träffa alla .

Åt en himla god smörgåstårta i vanlig ordning , hon gör nämligen alltid sån såfort hon eller gammelmorfar fyller år.

Grattis på din dag!




Åkte hem därifrån för nån timme sedan och nu sitter vi och kollar på sveriges mästerkock på tv, sen ska vi kolla på Efterlyst. Men nu måste jag ha nåt i magen , hungrig som en varg. Är hungrig jämt nu för tiden! kanske gravid?;)
Nej , som sagt , mat i magen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0