hej på er.

Hej på er .
Idag låg jag och Lovan och möös jättelänge i sängen som vanligt , det är så kul när hon är så glad jämt!

Just nu har lovis ätit lunch bestående utav gröt och jag håller på att göra lunch jag med , det blir varma mackor , orkar inte börja med nån riktig mat . Men mackor är ju gott det med !

Senare idag har vi tvättstuga, så vi kommer vell inte göra så mycket annat än att tvätta. Kanske kolla på "min lådsasfru" medans maskinerna håller på , men vi får se. Annars är det vell middag som ska lagas och även lite matlådor kanske , men då blir det nog någonting enkelt som stuvade makaroner och falukorv..
Jaja, nej , nu måste jag titta till mackorna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0