hemmadag.

Men kuuul..
Skickade ett mobilinlägg tidigare idag som jag såg nu(!) inte har hamnat på bloggen. Typiskt!

Iallafall så har jag och Lovan haft en hemmadag idag med massa filmtittande och en lång tupplur på flera timmar från Lovis del. Vi har även städat . Lovis satt lugnt och fint i sin babysitter och kollade på och skrattade för fullt . Förrutom städningen så har vi även hunnit med att laga en massa matlådor och även bakat bröd. Så nu känner jag mig rätt slut för att vara helt ärlig..

Snart kommer T hem från jobbet så då ska jag faktiskt ta mig en lång dusch , det måste jag verkligen. Jag känner mig så fruktansvärt äcklig efter all städning och matlagning. Justja , diskat har jag gjort också.
Har alltså hunnit med ovanligt mycket idag ! Tur att Lovis är så himla snäll och lugn så man hinner med allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0