Mobilblogg- måste bara tillägga att jag är...

Mobilblogg- måste bara tillägga att jag är så stolt och glad över allt jag har. Älskar min egna fina familj. Kommer aldrig någonsin att svika dom! Först kom thias in i mitt liv när allt bara var rent ut sagt åt helvete.. När jag helt enkelt ville ge upp mitt liv! Sen flyttade han in hos mig och vi skaffade Svea .. Och efter en lång tid av väntan,längtan,saknad,önskan och tårar .. Så fick vi äntligen vårat älskade barn. Våran underbara dotter! lovis har gjort mitt hjärta helt igen och jag skulle Med glädje göra om min förlossning 1000 gånger om! Om jag endå kunde förklara med ord vad min egna familj betyder för mig.. Tack för att ni finns<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Frida! Kan inte du hjälpa mig att beställa och sätta i löshår? Är grymt sugen att prova men kan och vet inget!! Jag visste inte hur jag skulle få tag i dig på annat vis än såhär :) / Hanna (Mattias tjej)

2011-02-10 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0