Mobilblogg- som vanligt är fam.Gyllenskepp...

Mobilblogg- som vanligt är fam.Gyllenskepp/Höglund sena i säng. Vi ligger tillsammans allihopa i sängen nu och ska sova, lovis sover dock redan och har gjort det i snart en timme. Imorgon blir troligtvis en lugn dag för mig och L, men vi kanske skulle träffa syster min en vända. Vi får vell se hur det blir. Tänkte försöka slänga ut lite bilder imorgon med, men det är ju så förbaskat tråkigt att lägga in dom från kameran till datorn. Även fast de tar några sekunder så blir det nästan aldrig av. Men varje kväll så får jag ångest över att jag inte lägger över dom till datorn. Tänk vad kul för lovis att se dom när hon blir stor! Även dom bilder som man nu tycker "fan vilket onödigt kort, de där raderar vi!".. Sånna tänker jag aldrig radera mer. Vill ha varenda bild kvar så hon kan titta på dom sen! Nu gick jag från en sak till en annan här kände jag. Dax att sova .. Godnatt på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0