planeringsångest.

Nu har Lovis somnat för ca 30 minuter sedan och jag har fullt sjå med att bestämma hur och vad jag ska hitta på.
Vet att jag ska ta ur löshåret idag , men inte om jag ska göra det nu eller ikväll. Sen måste jag även färga håret. Men det får nog bli ikväll för jag har inte köpt någon färg ännu..

Sen då ..
Jo, vi tänkte åka griller idag jag och några till . Men jag vet inte ja. Skulle ju vara kul men sällan allt ska strula :(
Men blir det av så blir det , vore ju skitkul för jag har inte åkt på huuuuur länge som helst .
Kanske är skitkass och har glömt bort hur man åker ?! nej , jag vet inte ..


åååh , planeringsångest..

Förövrigt så vaknade Lovis nu. Hon som var så himla trött har vaknat upp som en ny människa efter bara 30 minuter. Helt galet.

Kommentarer
Postat av: Karro

Vart köpte ni eran då?? =) Puss o kram.

2011-02-24 @ 14:24:49
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0