tillbaka.

sådär ja , nu är jag tillbaka igen !
Har inte haft tid att skriva någonting idag eftersom att jag inte vart hemma någonting . Jag och Lovis åkte nämligen hem till min mormor på förmiddagen och var där tills klockan 16. Då åkte vi hem och vi fick besök utav Nathalie,Lukas,Malin och min moster . Så vi har haft fullt upp med att umgås och äta mat tillsammans ..
Vi blev bjudna på pizza utav min moster , så himla snäll !

Nu har alla åkt och det känns en smula tomt härhemma.
Vi sitter och kikar på fuskbyggarna och efter det ska vi nog sova så att thias orkar upp imorgon. Jag och Lovis ska nog bara vara hemma , tror jag iallafall. Man har ju lite taskigt med pengar nu när det är dagarna innan lön/föräldrarpenning, men snart är det fredag och då rullar det in lite pengar. Dock kommer dom flesta pengarna gå till räkningar,böter och sist men inte minst utlandsresan.
-Längtar som en took !

Nej , nu ska jag fortsätta kolla på fuskbyggarna . Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0