Utelåst.

idag blev det inte riktigt som jag trodde att det skulle bli .. eller inte direkt iallafall.

När Thias var hem på lunchen så åkte jag och Lovan med honom till stigslund för att lämna lite foton till mormor, syster och moster min. Men de va bara mormor som va hemma så vi gick in där och umgicks med henne tills syster och moster kom dit .. Då åkte vi ut till Ikea för att alla ville köpa en ram att ha bilden på Lovis i , så alla köpte typ lika ram .

Påvägen hem därifrån så släppte dom av mig hemma , eftersom att jag hade så mycket grejer (vagn,bilstol,Lovis och det jag hade köpt på Ikea). Väl hemma så märker jag att jag inte har några nycklar , så jag, Lovan och all packning fick sitta i trapphuset typ en timme och vänta på att Thias skulle komma hem så att vi kunde komma in..
Kändes lite kul att sitta där nere i trapphuset , kändes typ som att jag inte hade något hem , speciellt när jag hade så mycket saker.

Men men , in kom vi ju tillslut iallafall ..
Thias duschade och så , sen åkte vi till IcaMaxi och handlade en massa behövliga saker. Bland annat lite saker som behövdes för att kunna baka bröd. Vi köpte lite morötter och fullkornsmjöl som bakmaskinen håller på att baka på nu. Det är klart om ca 1 timme!

Lovis är övertrött som sjutton , så när fuskbyggarna är slut så ska vi natta henne och sedan kolla på "sofias änglar" i sängen.

Puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0