filmkväll.

Efter det att jag och Anna hade vart på maxi och handlat lite småsaker så gick hon hem och lagade mat och jag och T tog en promenad med vagnen och svea ute i det mysiga vädret .. Det blev ingen skitlång promenad, men en bit iallafall. Sen fick svea springa av sig i hundgården med Anna och Fredriks leonberger. Dom busade som aldr förr innan vi begav oss hemåt igen för att laga mat .

Vi lagade pasta med kycklinggryta som vi sedan åt innan vi gick över till grannarna och kollade på en film. Den var asbra, jag älskar fängelsefilmer. Lovis satt tyst hela filmen och sov även en stund , min duktiga tjej.

Nu har vi precis kommit hem från dom och ska strax sova , för imorgon väntar tvättstugan på oss klockan 07, jobbigt men behövligt.. väldigt behövligt. Det blir så himla mycket mer tvätt nu när man har barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0