följa utvecklingen.

Gud vad lätt det gick att ladda upp video här på bloggen.. Hade inte en tanke på att jag kunde spela in med datorn, hade totalt glömt bort det.. Men roligt att det funkade iallafall !

Nu kommer jag säkert lägga upp lite sånna lite då och då på lovis. Men tro inte att jag blir nån "videobloggare" , för sånna gillar vi inte ! "hej bloggen..idag ska jag ta en fika på stureplan.."
Nemen lite videos på Lovis och hennes framsteg vore vell kul ,intesant? Roligt för alla släktingar och vänner att även dom kunna följa med i Lovis utveckling , inte bara på bild eller i text.

Ska försöka få med hennes söta skratt på en video också så att man har det kvar. Det kommer hon säkert tycka är skitkul när hon blir större, det skulle jag iallafall uppskatta om jag hade . Har knappt nå bilder alls från när ja va pytteliten tråkigt nog .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0