Mobilblogg- sådär ja! Då har jag och lovis...

Mobilblogg- sådär ja! Då har jag och lovis badat(hon vaknade medans ja badade så då fick hon bada med). Vi har även kollat på en massa program på tvn, bland annat en dokumentär om tjejer som opererar om sina underliv så att dom blir 'flnare', sen var det även en muslim som opererade sig så att hennes blivande man inte skulle märka att hon hade legat med en annan kille innan honom.. Dom skulle gifta sig och då måste tydligen tjejen vara oskuld, så jävla sjuka människor.. Killarna får ligga med hur många dom vill, äcklig kvinnosyn säger jag bara! Iallafall, nu ligger vi i sängen och ska sova. Lovis är övertrött men har inte somnat än, men hon gör vell det snart, likaså jag. Jag är rätt trött faktiskt. Dagens promenad var nyttig för både oss och hunden känner jag. Har kommit på mig skälv att jag blitt himla dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, speciellt med bilder på lovis. Jag minns knappt då jag la ut en bild från kameran på henne.. Antar att det beror på att thias har en semester vecka och jag då vill lägga all min tid tillsammans med honom. Bloggen hamnar då lite avsides:) men imorgon ska vi bara vara hemma och städa o så, så då kan jag passa på att 'ta igen' lite genom några bilder. Men nu är det faktiskt dax att sova, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0