Tjenamorsen.

Tjenamorsen!
Som vanligt låg jag och Lovan och mös länge lääänge i sängen innan vi klev upp. Nu sitter jag dock och äter frukost och hon ligger och pratar i babysittern..

Vi kanske ska åka ner på stan med grannen min och göra henne sällskap på lite ärenden. Sen när T slutar så ska vi åka iväg och handla till dopet. En massa kaffe,saft och servetter..
Sen, sen hörrni, då är det handboll på teve igen , som jag älskar´t ! Saknar verkligen handbollstiderna då jag spelade. Funderar nästan på att börja igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

hur mycket kostade ögonbrynen och vart gjorde du dom ?

2011-01-18 @ 13:45:40
Postat av: bea

Börja på handboll om du vill, det är roligt ätt vara med i ett lag! :)

2011-01-18 @ 14:32:24
Postat av: Anonym

varför får man aldrig svar på frågor ?

2011-01-19 @ 01:06:44
Postat av: Anonym

Börja med handboll igen. Det är ju hur kul som helst! /tjej som lirar handboll i Skutskär

2011-01-22 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0