gårdages fläng!

Igår kände vi att vi behövde komma ut och göra någonting , så vi åkte en sväng till högbo för att sola lite. Lovis fick äntligen träffa sin bäste vän Lukas och även pluttoliwer på 3 månader. Dom busade hela dagen innan vi sedan blev tvugna att åka hem igen..

Svängde förbi köpis på vägen hem för att låsa upp min gamla iphone som thias fått av mig. Köpte även med oss mat från donken som vi åt hemma hos thias familj därpå.
Efter maten så åkte vi till sjukhuset en sväng och sedan hem för att natta lovis. Såg en film och gick sedan och la oss.

Idag är Thias tillbaka på jobbet igen , iallafall för en stund . Han är redan påväg hem och det ska bli riktigt mysigt att få en HEL HELG (!) med honom och Lovis.


Idag har vi inga direkta planer än så läbge , vet bara att jag vill sola .. jag behöver sola!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0