jag är en ny människa.

Idag tog jag mig i kragen och åkte ner på staden och solade , som jag så länge velat göra , men som inte har blitt av.
Solade i 24 minuter - för 80:- , hur dyrt är inte det då ? Men det är grymma solarium om man jämför med andra ställen som jag brukar sola på ..

Iallafall så tog pappa T och Lovisen en promenad med vagnen medans , sen åkte vi hem och duschade och så . Har peelat hela kroppen och gjort ansiktsmask och så , så nu känner man sig som ny igen ..

Såg att någon frågade ifall jag är gravid igen
, så jag tänkte svara på det nu.
Jag är (tyvärr) inte gravid just nu(vad jag vet?!), men vi vill och längtar jättemycket efter ett syskon till Lovis.

Snart ska vi åka till sjukhuset igen, vi väntar bara på att kotteliten ska vakna så att hon kan käka lite innan vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0