Mobilblogg- inatt fick jag sova ynka 5 tim...

Mobilblogg- inatt fick jag sova ynka 5 timmar , på sin höjd! Vi satt o spelade kinect igårkväll när vi insåg att vi lärade möblera om för att uppnå den optimala effekten utav sensorn. Så när klockan var tolv inatt så började vi med det. Tills jag insåg att det kanske var dax för mig att krypa ner och samla sömn till dagens arbetspass. Så nu sitter jag här och filosoferar, spelar lite Yatzy på mobilen och bara är. Jobbar bara 12 timmar idag förövrigy, så thias o Lovis kommer vell hit sen så åker vi tillsammans hem klockan 18..:) myspys!


Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: tack så mkt :) bara bra med oss! kram

2011-07-03 @ 16:14:33
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan,

jag är gravid och har bestämt mig för att behålla vet däremot inte hur jag ska berätta för mina föräldrar om detta. Eftersom de tycker att jag är väldigt ung (är 18) så är det inte lika lätt att säga det som om jag vore 25. Hur gjorde du, har du några tips till mig? Tack på förhand :)

2011-07-03 @ 16:15:15
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv. tack så mycket! :) jasså det hade jag inte läst, är en relativt nybliven läsare :) jag har alltid velat ha barn ungt och har sagt det flera ggr men mina föräldrar är lite så att dom lyssnar inte om dom inte vill höra, så dom har nog inte förstått riktigt. jag blev nämligen gravid i september förra året och då hade vi ingen bra relation och min mor tvingade mig att göra en abort, det är därför jag är väldigt mån om att försöka berätta på bästa möjliga sätt denna gången. jag är väldigt lycklig över detta barn vill bara förmdela det på ett så bra sätt som möjligt så hon faktiskt förstår...

2011-07-03 @ 21:16:27
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0