snabb uppdt.

Känner att jag inte har tid att skriva längre , det är så mycket annat som måste göras och så mycket annat jag har att tänka på ..

Vi har iallafall haft en liten picknick inne i vardagsrummet idag medans det spöregnade utanför fönstren. Vi åt massa jordgubbar och körsbär tillsammans hela familjen. Så himla mysigt!
Jag har även hunnit med att duscha , vaxat , noppat ögonbryn , ansiktsmask och så, nu fattas bara nagelmålning och isättning av hår , eftersom att jag antagligen inte hinner med det imorgonbitti innan klockan 4..

Imorgon åker jag iväg med tåget till östersund för att träffa en vän jag inte träffat på flera år. Kommer bli riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0