svar till "stina".

Stina om Mobilblogg- efter tolv timmars jobb så var...:
Vilket härligt jobb du verkar ha där din familj kan vara med dig. Vi är i behov av en större bil, vad är det för någon ni köpt? ↲När tänker ni skaffa ett syskon till er tjej? Hoppas ni får en underbar sommar. Kram Stina

Svar;
Hej stina!
Ja , jag har ett jättebra jobb, trivs hur bra som helst.
Vi har köpt en Kia Sorento , jättestor bil och framförallt MYCKET bil för pengarna! Bagaget rymmer både våran stora vagn (emmaljunga crosscity) och även våran stora hund.

När det gäller syskon så kommer det när det kommer . Vi har velat bli gravida enda sedan hon föddes , men inte lyckas då vi har väldigt svårt att bli gravida.
Men förr eller senare så hoppas jag innerligt att Lovis får sin lillebror/-syster.

Kram:)

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

jag hade önskat mig ett sånt =) lillan fick det i namngivningspresent av sin morbror =)

2011-07-04 @ 10:32:30
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack snälla för ditt svar och jag håller tummarna för att ni lyckas bli gravida snart. Har du provat apiforce om inte så testa. Det har hjälpt mig att bli gravid tre gånger. Kram kram

2011-07-04 @ 20:14:50
Postat av: Anna- Lena Molander

Hej! Tänkte bara ge dig ett litet tips, Jag känner flera st som har svårt att bli gravida. Men som lyckats pga en hostmedicin tex "bisolov". Mina vänner har försökt länge och när dom sedan provat den så har det gått 1-4 månader sen har dom varit gravida. Hoppas ni snart blir gravida :)

2011-07-05 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0