biffelibiff.

Idag har det blitt dåligt med skrivande här som ni säkert märkt . Har inte ens tänkt tanken att skriva heller faktiskt..
Gick upp i vanlig tid med Lovisen och åt frukost tillsammans . Sedan busade vi tills pappa T kom hem runt tolv. Därefter har vi haft fullt upp med att laga hemmagjorda hamburgare(..som mer liknade biffar) och göra en massa annat.
Lovisen käkade också mat tillsammans med oss . Hon älskade dom hemmagjorda hamburgarna blandat med lite burkmat, för att slippa den "torra" känslan..

Förrutom att lagat och ätit , så har vi också hunnit med att vara ute i valbo,duschat , vart på affären och haft tvättstuga.
-Vi är inte döliga vi in´t !


Imorgon väntar en underbar dag i sthlm och grönalund med dom allra bästa. Det ska bli så himla roligt att åka dit igen. Sist var ju för en hel vecka sedan så man förstår ju att jag längtar tillbaka.
Jag är verkligen galen i karuseller. Åker verkligen allt , även fast jag är så äckligt höjdrädd. Älskar kicken!

Nej , nu har jag annat för mig ! Hörs.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hur mycket kostar inträde och åkband där nu? :)

2011-06-01 @ 22:13:32
URL: http://sandraspjuth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0