duktiga tjej.

Igår jobbade jag hela dagen , så imorse sov jag och Lovis lite extra länge. Fastän vi sov jättelänge så är jag endå trött , så jäkla tråkigt . Känns som att jag skulle vilja sova i ett dygn eller två..

Lovis sover iallafall middag nu och är mycket mycket piggare än vad hon var i förrgår när hon fick sina första två tänder. Dom har kommit upp mycket mera nu , så det verkar inte som att det gör lika ont längre. Så himla skönt för henne att slippa ha ont!

Hade tänkt att hitta på någonting utomhus idag med Lovis , men det blir det nog ingenting av med eftersom att det spöregnar. Men vi ska iallafall åka och lämna mosters malins bil såfort pappa T kommer hem från jobbet. Så då kommer vi ju ut en litenstund iallafall. Sen ska vi ta en långis med voven också lite senare idag..

Lovis är så himla duktig , hon lär sig saker hela tiden. Nu vet hon vart lampan är och pekar på den om man frågar.
Tex
- vart är lampan Lovis?

- dääh! (så pekar hon på lampan)

Nu ska jag titta till henne sväng.

Kommentarer
Postat av: <3 Jason & Chelsea <3

Jodå, jag tror på karma, så en dag kommer det komma tillbaka till dom =)



Jo jag får också ont i magen och tårana kommer varje gång man går in och läser. Han var lika stor som våran lilla så det blir att man tänker heela tiden, tänk om det skulle vara vi! Mammasteen.blogg.se heter bloggen.

2011-06-13 @ 18:38:46
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0