fullt upp idag!

Som ni sett i tidigare inlägg , så åkte vi och köpte oss en bil idag .
Först kom min fina syster förbi på förmiddagen och hämtade Lovis eftersom att vi skulle åka ner på banken och sen kolla på bilar.. Sen så åkte jag och min bästa T ner på staden för att gå till banken. Därefter åkte vi ut till T´s familj och åkte därefter tillsammans mot uppsala..

T´s pappa och farbror följde också med eftersom att vi kände att vi behövde någon som var lite bättre på bilar än oss när vi väl ska köpa en riktig bil..

När vi var framme i uppsala så var det inte så mycket att diskutera om, men vi blev endå kvar ett bra tag eftersom vi provkörde och kikade efter ev fel.
Men det blev ett köp iallafall tillslut och det är vi väldigt nöjda över . Den går så himla bra och känns verkligen helt rätt för oss . Den är så himla rymlig och fin !!


På hemvägen satt vi mest och inspekterade alla finesser som finns på bilen , man är ju inte direkt van vid att ha så mycket sånt på bilen efter våran lilla skruttbil.

Vi åkte ut till valbo för att lämna vinterdäcken som låg i våran nya bil , sedan åkte vi och hämtade våran lilla hjälte innan vi sedan åkte tillbaka till valbo för att äta pizza tillsammans med T´s familj. Orkade bara en fjärdedel som vanligt , så resten ligger i kylen i vanlig ordning. Men kall pizza är ju tillochmed godare än varm , så det gör inte så mycket!

Kom hem rätt sent
, så Lovis och jag tog ett bad tillsammans innan hon somnade och jag duschade vidare och nu sitter vi i soffan och bara slappar. Fullt upp idag som ni ser.
..och i morgon är det ju midsommar , så då blir det vell fullrulle också. Likaså Lördag , för då jobbar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0