Mobilblogg- efter att ha vart vaken i snar...

Mobilblogg- efter att ha vart vaken i snart ett dygn , börjar jag faktiskt känna mig riktigt trött.. Vi har precis kommit tillbaka efter att ha varit på logdansen med alla alborgabor. Thias och Lovis kom hit i förmiddags och sover även över här dom med. Det är så himla underbart att kunna vara med dom och samtidigt jobba.. Om lite mindre än 4 timmar slutar mitt pass, men vi sover som sagt över här tillsammans så vi åker vell antagligen inte hem klockan 6 iallafall:) Imorgon blir det nog en lugn dag.. Sen på måndag ska vi kolla upp en grej med bilen, sen får vi se om vi åker hela familjen på road trip i veckan nu när hjärtat har semester.. Kanske Småland? Eller nånting.. Nej, nu ska jag Umgås lite här innan vi ska sova;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0