myskväll med bad.

Jag och T passade på att göra någonting vi väldigt sällan gör nu för tiden när jag kommit hem från en cykeltur till affären och våran älskade dotter somnat
- Vi tog ett bad tillsammans (trots att vattnet sipprar ut ,då vårat avlopp läcker)
T hjälpte även mig att färga håret (efter mycket tjat ..från hans sida..haha). Det blev faktiskt jättebra , han har talang min karl...

Nu sitter vi i soffan inlindad i en varsin handduk och tittar på Tv4Fakta - våran favvokanal.

Imorgon väntar en heldag på furuvik med nära och kära. Det ska bli så roligt att se Lovis med alla djuren. Fast hon tycker mer om maskiner min tjej. Hon var på promenad i byn med hennes farmor och farfar för ett tag sedan. Då visade dom henne fåren och kossorna , men hon kollade hellre på traktorerna och allting annat..
Så vi får vell se hur det går imorgon , hon kanske tittar mera på karusellerna.



Min sötgroda på Grancanaria i mars -11


Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Men gud så söt Lovis är, fina tjejen. :-)

2011-06-20 @ 23:32:44
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0