babbel.

Shit pommes , har inte skrivit på heela dagen (som ni antagligen märkt).
Jag och min finaste L har vart på utflykt hela dagen. Först gick vi vell upp runt 10 , sedan åkte vi och fikade med min syster och hennes kompis , därefter åkte vi hem till pappa och umgicks med han. Fikade och L åt frukt för fulla muggar, hon är helt galen i frukt. Så nu måste jag börja göra mycket fruktpureér och köpa hem melon eftersom att det var en STOR favorit.

Påvägen hem från pappsen skjutsade jag syster min till en vän och jag själv åkte hem och hämtade T för att sedan åka till BarnensHus och sedan ut till T´s familj där vi stannade tills nyss.
Vi tog med snickerskakorna eftersom att dom var så himla sugna på dom efter att ha sett bilden här på min blogg som förövrigt var riktigt dålig.
Sedan jag fick denhär datorn med cam i , så har det liksom inte blivit av att jag lägger in bilder från systemkameran länre, vilket är himla tråkigt . Det blir ju helt kassa bilder med datorn , men det är så simpelt liksom.

nåväl, nu är vi hemma iallafall och jag har påbörjat packningen inför utlandsresan.
- eller rättare sagt PROV packat för att se om allt får plats i en och samma väska .. och tro mig , det funkade!



Nu ska jag kika lite på tv och sen när L vaknat ska jag sätta på henne sina nya Lundmyr skor för att se om dom passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0