första cykelturen!

Som ni såg i tidigare inlägg så provade vi att cykla. Vi skulle egentligen cykla ut till valbo till T´s familj , så jag skyndade mig att åka bil till Barnenshus för att köpa en cykelhjälm till Lovis.

Vi gjorde oss klara och skulle börja cykla , men det gick inte så bra, hjälmen satt inge bra utan åkte fram helatiden och då blev Lovis förbannad , så vi vände och cyklade hem igen. Det blir bättre sen när vi antingen köper en strl mindre på hjälmen , eller att vi väntar tills den vi har sitter bättre. Vilket den troligtvis kommer att göra om en månad eller två..



annars så satt hon jättebra och hon kommer garanterat att få följa med mig vart jag än ska med cykeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0