goddagens.

Goddagens , idag har det vart full rulle för mig och L.
Först vaknade vi kl 09 efter en (näst intill) sömnlös natt pga feber. Sen kom min syster hit strax innan 10 och följde med till BVC där L egentligen skulle tatt vaccination, men som uteblev pga feber.

Tog bilen från oss och åkte sedan till Biltema tillsammans med syster för att sedan åka till en "gör det själv-hall" uppe på brynäs och tvätta hennes bil. Dock var L jättehängig och ledsen så jag fick sitta inne i bilen och trösta henne under tiden syster min tvättade.
Efter det så åkte vi förbi apoteket och köpte medicin , sen hem.

Nu sover L och syster har åkt hem , så nu är jag solo ett tag tills T kommer hem från jobbet. Saknar honom väldigt mycket idag. Min allra bästa !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0