Godmorgon!

Godmorgon!
Idag kilade jag upp en sväng vid 6 tiden imorse för att värma lite mat till Lovis. Medans passade jag på att kika datorn innan jag sedan gick och la mig igen och tillslut somnade om för att sedan vakna strax innan 10.

Sitter och funderar på vad jag och Lovis ska leka idag , skulle vara kul att hitta på någonting men alla jobbar ju eller är upptagna, så vi får vänta tills i eftermiddag som det ser ut just nu..
Ska nog träffa min fina syster en sväng i eftermiddag iallafall eftersom att jag inte träffat henne på över en vecka (konstigt nog).

men undra som sagt vad man ska hitta på nu på förmiddagen?
kanske ta en promenix till affärn och ladda upp med ersättning/gröt/blöjor inför resan, annars glömmer vi säkert bort det för att sedan komma på det dagen innan när allt är stängt haha.
Nej , nu ska vi inte vara sånna här ..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0