Godmorgon!

Godmorgon!
Idag vaknade vi runt 9tiden härhemma, sen har vi bara legat och busat en liten stund innan vi sedan gick ut i vardagsrummet för att kika datorn litegrann.

Såg att jag har fått en förfrågan ifall jag kan visa  den nya cykeln som jag fick utav min mamma i födelsedagspresent och visst kan jag göra det . Men jag tänkte göra det senare idag för då ska jag endå ut och provcykla på den när mamma min kommer hit. Kan inte göra det ensam eftersom jag inte har någon cykelstol till Lovis ännu, så mamma ska komma hit och passa lilla L medans jag provar cykeln en vända ..
-Så bild kommer på cykeln ikväll !
Jag var förresten och kolla på cykelstolar igår på barnens hus , men järnspikar var dyr dom är där. Dock kommmer jag nog att köpa en lite dyrare så att man får bra kvalité -vilket är det viktigaste för mig när det gäller sånna saker.
Sen ska hon ju ha en hjälm också , finns det någon som vet något bra ställe där dom har fina hjälmar till "bebisar"? För på Barnens Hus hade dom bara fula hjälmar , typ en blå nyckelpigahjäm?!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vi ska köpa våran stol på biltema, kanske dom har hjälmar där med.

2011-03-31 @ 14:34:28
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Emma - Blivande mamma

Sv; Ja snart kommer hon! :)



Och tack, jag är inte helt nöjd själv med håret. Men är skönt att höra att andra tycker att det ser bra ut ialf :) ..



Och vad stor eran lilla har blivit.. Så söt! :)

2011-03-31 @ 15:34:56
URL: http://emmaeskola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0