hur gör ni?

uch Fyfan. om man kunde trolla då..
eller varför bara inte spola tillbaka tiden ett par månader..

Nej , nu ska jag börja om på ny kula . Sånna som kallar en det ena och det andra är inte värd min uppmärksamhet, även om jag älskar den människan.
Man orkar inte försöka försöka och försöka utan att få någonting tillbaka mer än tomma ord.




Jag funderar fortfarande på det där med att låsa bloggen , men jag ska försöka komma på en bättre lösning , tex låsa vissa inlägg bara. Eller att ha två bloggar?
Hur gör ni ?

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Det går inte att låsa vissa inlägg, det har jag försökt, men man kan skapa en ny blogg, eller underblogg och låsa hela den bloggen :) Det har jag gjort.

2011-03-09 @ 12:19:29
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0