jobbat.

Hann inte skriva någonting imorse innan jag åkte och jobbade , hade fullt sjå att bre mackor och så. Gick upp rätt sent , bara en timme innan jag började , haha. Känns så himla bra att få börja jobba . Nu är det inte långt kvar tills vi kan börja lägga undan pengar till hus och lite annat.

Iallafall så gick det jätte bra och nu är jag hemma igen. Vi ska ta och besöka grannarna nu en stund , sen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på . Packa lite kanske? Imorgon är det bara 1 vecka kvar tills vi åker , gud vad jag längtar alltså. Det här kommer bli så himla underbart !

Kan inte få nog av att berätta hur mycket jag älskar min familj , är så himla stolt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

sv; Då hoppas vi på sol till veckan! :) Vi kan höras i morgon och se hur det ser ut med väder. ;)



Jaha, vad roligt, hoppas du trivs! :)

2011-03-13 @ 17:10:11
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart jobbar du någonstans?:)

2011-03-13 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0