jobbig natt.

Inatt blev det en sån där lite jobbigare natt igen. Man märker att L inte är helt frisk då hon vaknar flera gånger och gråter och sover oroligt, vilket hon inte gör i vanliga fall. Hon vaknar 1 gång per natt i vanliga fall.

Iallafall så ligger hon och sover middag nu och jag sitter och kollar på teve . Tänkte snart koppla in datorn till teven och kolla på "det okända" - som jag gör varje tisdag. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, antagligen ingenting.

När T kommer hem från jobbet så ska vi kolla ifall allting får plats i resväskan vi hämtade hos T´s familj häromdagen. Annars blir det till att hämta en till , men jag tror att det ska få plats , även om Lovis blöjor tar upp halva väskan.





nej , nu ska jag titta till Lovis och sedan kika på "det okända".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0