På BB.



Kl 19:26
, 20 september - i pappas famn , knappt en timme gammal (född kl 18:38)



kl 19:39, 20 september - Första bilden vi skickade runt till alla nära och kära



kl 21:15, 20 september



kl 06:15
, 21 september - jag hade inte sovit på 4 dygn och Lovis sov heller inte en blund på hela natten på BB, så det var bara att vara vaken eftersom att pappa T sov så skönt i sängen brevid.



kl 07:53 , 21september - ingen känsla slår att ha sitt barn på sitt bröst!



kl 19:20 , 21 september - BM berättade lite om skötsel osv.



kl 07:57 , 22 september - två timmar innan hemfärd



♥ det här är en tid jag aldrig någonsin kommer att glömma

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vilka mysiga bilder!!

Ja, jag tycker sådana kommentarer är onödiga, jag förstår inte varför man lägger ner tid och energi på att skriva elaka kommentarer?

Klart hon kommer tillbaka för att kolla om du skrev något & även för att kommentera mer (fast via en annan ip-adress)

2011-03-04 @ 09:04:04
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0