snabb uppdt.

Egentligen jag har ingen ork,lust eller motivation till att skriva någonting nu för tiden.

Men jag gör det iallafall.
Igårkväll stack vi till valbo och kollade på Gullivers resor med thias familj, det blev rätt sent så vi kom vell hem runt tolv nångång. Thias somnade direkt när vi kom hem och jag kollade på BigBrother som vi hade missat under kvällern.

Imorse stack T till jobbet vid 8 medans jag och Lovis sov till 10. Nu ligger vi bara i sängen och busar!
Imorgon är det T´s tur att vara hemma med Lovis , för då ska jag jobba.

Kommentarer
Postat av: agneta

Va kul, att du fått jobb! :) Vart är det nånstans?

2011-03-12 @ 12:13:33
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Vad roligt att du har fått jobb! :) Vart jobbar du?



Tänkte höra om du vill följa med ut någon dag i veckan, när det är sol så kanske man kan hitta en bänk eller någonting att sitta på och få lite färg i ansiktet. Herregud, jag ser ut som en zombie nu :))

2011-03-12 @ 13:07:51
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: agneta

sv: jaha, gud va skoj! =) Lycka till med allting.

Det är nått jag också skulle kunna tänka mig, eller det är nog faktiskt något jag vill göra :P Men just nu håller man sig till det man "kan". Men vi får väl se vart man hamnar när man är tillbaka till Gävle :)

Vi borde ses när jag kommit hem! 1maj :)

2011-03-12 @ 13:57:12
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0