Stallet.

När T kom hem från jobbet och vi hade packat (halv-)färdigt så åkte vi ut till ponnyklubben i valbo för att kika på när T´s lillasyster red i ridhuset..
V
i hann inte mera än att komma dit så vände T och Lovis för att T höll på att förfrysa. Själv stannade jag med T´s andra syster för att kika när minstingen red.

Efter ridningen så skjutsade jag hem dom och sedan åkte min lilla familj vidare mot affärn för att köpa välling(!). Ja,Lovis har ju blitt så stor att hon kan dricka välling nu. Känns lite sorgligt att hon växer så fort om jag ska vara helt ärlig.

Nu är vi iallfal hemma och jag luktar APA , nehe , häst menar jag..

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Tack :)

Ja, men absolut. Vi tar en prommis när ni kommit hem, ha det så underbart nu! :) Ta hand om varandra och glöm allt annat :)

2011-03-18 @ 07:40:10
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0