gårdagen.

Igår var vi som sagt i valbo , det blev en jättetrevlig kväll med god mat och en mysig majkase. Det blev även lite skjutsande för min del eftersom att jag och min bästa var nyktra.
Det var jättemysigt med alla små knattar som sprang runt vid majkasen!

Det blev vell hemgång strax innan kl 22 någongång och då blev det bara fort som satan hem för att hinna se slutet utav hockeymatchen som man knappt vill prata om , pinsam förlust mot norge - det här kommer svenskarna få höra i evigheter!

Iallafall så fick jag lite sovmorgon idag , så i stället för att börja klockan sex , så börjar jag idag klockan åtta, så det känns riktigt skönt. Känner mig faktiskt rätt så pigg för att vara denhär tiden på dygnet.
Lovis och Thias sover som två stockar inne i sovrummet dom.

Nu ska jag vell ta och packa ner lite småsaker, sen ska jag bege mig till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0