Imorgon smäller det.

Ja , den 25e smäller det!


Har haft en underbar förmiddag tillsammans med min älskade familj. T började inte förns tolv idag så vi fick en hel förmiddag tillsammans mitt i veckan , det är man inte bortskämd med inte :)
Nu sover sötkotten middag och jag sitter och kikar på BB i våran nya sköna soffa, älskar den!

Sitter och funderar på om man ska ta och boka en resa snart , känns som att det behövs - igen. Skönt att komma bort tillsammans med dom man älskar mest i världen. Men undra vart man ska åka ? Och när..
Det visar sig.


Nu ska jag fortsätta kika här , uppdraget börjar nog vilken sekund som helst.

uäck säger jag bara! (;

Kommentarer
Postat av: Sandra Arousell - mamma till hugo och theo

nice soffa. har likadan vi. har ni vunnit pengar eller så?? hehe tycker ni handlar en massa :) roligt med nytt ! hoppas allt är bra kram

2011-05-24 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0