komma bort.

Eftersom att våran bil inte fungerar för tillfället så hämtade T´s mamma oss så att vi fick komma dit en sväng, vi kände att vi behövde komma bort , vi åker ju gärna nånstans i vanliga fall efter att T slutat jobbet
- Bara för att komma hemifrån en stund liksom..
vi brukar åka och hälsa på någon eller bara åka iväg till affären en sväng tillsammans.

Vi åt tillsammans med T´s familj och kollade lite på Tv innan vi sedan fick skjuts hem igen..
Nu är vi alltså hemma och Lovis somnade bums när vi kom hem (för natten såklart).
Hon hade förresten pippilotter idag och jag kan ju säga det ..det var dom minsta , sötaste fjonkarna jag någonsin sett. Min fina lilla tjej !

Nu ska jag kika på BigBrotherLive och mysa med världens bästa pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Jess

Är det för fel på bilen då ? "/

2011-05-18 @ 08:59:45
URL: http://johneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0