Mobilblogg- eftersom vårat internet strula...

Mobilblogg- eftersom vårat internet strular så får jag skriva via mobilen istället.. Igår iallafall så var vi på BVC jag och Lovis. Vägde , mätte och kollade lite utveckling o sånt. Allt var jättebra och hon ligger fortfarade över kurvan på längden och precis på kurvan med vikten.. Efter BVC var vi bara hemma och gjorde matlådor till Pappa Thias bland annat. På kvällern därimoy åkte Lovis på utflykt ner på stan med syrran min för att vinka till Daniel och viktoria. Medans så passade jag på att sola en sväng. Sen hem till mamma för att kolla på när Thias fixade mammas golv.. Nu är det snart dax för lovis att sova middag och för mig att duscha.. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0