Mobilblogg- imorse var jag så hurtig att j...

Mobilblogg- imorse var jag så hurtig att jag cyklade till jobbet, fy fasen va jobbigt säger ja bara. Jag har nog världens sämsta kondis! Iallafall så är jag på jobbet nu och ska jobba till kl 06 imorgon, riktigt nice! Ligger ute på gården i en solstol nu och steker i det fina vädret. Ikväll blir det spännande på bb förresten, så det får man ju inte missa:) Längtar efter min familj, men snart ses vi, dom kommer säkert hit i kväll och pussas med mig:) älskade ni, ni är mitt liv!


Kommentarer
Postat av: johanna

Måste börja med att säga din dotter är gudomligt söt! :)

Vart jobbar du någonstans? :)

2011-06-01 @ 13:45:16
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0