myskväll.

Efter en helmysig kväll med varma mackor och film med min älskade , så är det nu dax att sova ..
Imorgon väntar troligtvis en mysdag till eftersom att vädret inte ser ut att bli det bästa - inte just nu iallafall.. Fy vad det regnar. Men det är ju lite mysigt det också!

Hade iallafall en skitmysig dag igår på grönalund , åkte som sjuttsingen. Insane var verkligen en höjdare, lätt den roligaste karusellen jag någonsin åkt . Shit vilket sug ! Vill åka dit igen igen och igen..
När vi åkte uppskjutet så blev vi sittandes där ett tag för det blev nå fel , men ner kom vi ju tillslut iallafall. Jävlar va rädd jag var att vi skulle få sitta där heladagen. Jag som är så jävulskt höjdrädd!

Nej , nu måste jag sova !
Tack Thias(♥) för att du är den du är. Du är verkligen det bästa jag har , du och Lovis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0