Äntligen kväller!

Äntligen(!) är det läggdax. Jag tror minsann jag lider av kronisk trötthet eller nåt, jag är så sjukt trött dygnet runt oavsett om jag går upp kl 06 eller 11.. Mysko!

Idag har vi haft en mysig dag jag och Lovis. Vi har vart ute och gått med voven tillsammans . Lovis på ena sidan mig och Svea på den andra. Hon är så duktig så min lilla tjej! Eller bådatvå ska man vell kanske säga.

Imorgon väntar ett besök på bilverkstaden och besiktning av vår lägenhet. Med det sagt så börjar jag faktiskt inse lite smått att vi faktiskt flyttar härifrån snart. Det kommer nog inte bara bli tjo och tjim, nej, jag tycker nog att det är lite sorgligt också. Det är ju endå här som Lovis har bott sitt första tid i livet.
Det är den här lägenheten som inte alls gillade , men som vi så impulsivt tog då vi bara behövde någonstans att bo, men som endå blev så trivsam tillslut..

Nåväl.. Tiderna förändras som man brukar säga och det blir nog bra på nästa ställe med.

-Lägger en tanke till min fina syster och Emelie idag, Lovis mostrar. Tack för att ni lever! vi älskar er!


Kommentarer
Postat av: Moa Gyllenskepp

Guud vad söta ni är tsm!<3

Mina fina!

2011-11-17 @ 16:41:48
URL: http://moagyllenskepp.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt med dig och din bästa vän? varför nämner du aldrig henne :( ??

2011-11-17 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0