I vanlig ordning..

I vanlig ordning så var det idag min tur att ta mig an lite jobbtimmar,24 närmare bestämt. Det har ju blivit lite utav en rutin att jobba varje helg, men det är ju verkligen hur bra som helst. Då behöver man aldrig tänka på barnvakt osv som man skulle behövt gjort om det var en vardag. Förövrigt så krånglar det när jag ska skriva inlägg via datorn, så jag kan varken ändra till "fetstil.." eller lägga upp bilder. Rätt så drygt när man väl sätter sig och ska skriva ett par rader eller kanske tillochmed lägga upp ett par bilder. Som sagt, krångel.. Eller så är det jag som inte hänger med i svängarna. Tell me?! Det var ju trots allt ett tag sedan jag skrev via datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0