Julbord-check!

Imorse när jag kom hem från jobbet la jag mig direkt på soffan och somnade om. Tänkte att jag kunde ligga där och vila tills Lovis vaknade, men hon vaknade inte förns 10, så jag fick vila en rejäl stund..
Drömde världens mardröm, några läskiga människor bröt sig in hos oss och misshandlade oss och tog oss till fånga. Lovis hade knappt nå kläder alls på sig och allt var bara så himla sorgligt, uch!

Iallafall så åt vi julbord med jobbet idag, så nu har man mölt i sig årets första julmat.. Uch, jag är redan less!

Har även inhandlat lite fler julklappar som ska slås in imorgon:) och nästa vecka ska vi köpa gran och en massa pynt till nya lägenheten.
-allt för Lovis skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0