Rubriker är inte min starka sida.

Shit vilken dag!
Idag har jag Bland annat provat på någonting nytt, nämligen att köra med släpvagn. Aningen lättare än vad jag trott..

Hjälpte min fina syster och Emelie med att skjutsa en soffa ut till pappa och även runt på lite andra ärenden. Kollade på deras bil också, den var väldigt mycket mer trasig än vad jag trott! Tänk vad lite halka kan göra!
Jag är så glad att ni lever! Jag har nog aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Skulle jag förlora min syster skulle jag förlora allt. Hon betyder så obeskrivligt mycket för mig. Som hon har ställt upp och hjälpt mig genom alla livets hinder och dåliga perioder..
- det är oersättligt !

Förrutom att åka bil har jag och Lovis även hunnit med att åka till bilverkstaden och nu på kvällern även en biofilm. Det blev twilight.. Vi kom faktiskt hem för bara en liten stund sedan.

Nu väntar sons of anarchy för imorgon har jag sovmorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0