4 dagar sedan.

Det är nu fyra dagar sedan mina smärtor började och som sedan ledde till ett förlorat barn och en äggledare mindre..
Smärtorna är mer hanterbara men gör fruktansvärt ont fortfarande. Det psykiska försvinner nog dock aldrig..
Det är skönt att thias är hemma med mig och Lovis så hon får den uppmärksamhet och allt därtill som hon behöver när inte jag kan ge henne det.
Är också så tacksam för all hjälp vi fått hittills med både hund och barn!
Nu är det bara att gå vidare och hoppas på att nästa graviditet slutar som den borde sluta.
Älskar min fina familj mer än allt.. Ni gör mig stark när jag behöver det som mest


Kommentarer
Postat av: agneta

Bra inställning Frida! Jag håller tummar och tår för er till nästa graviditet. Kram

2011-10-03 @ 15:40:15
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Angelica

hej frida .. jag är mattias kusin, du såg mig nog en gång hos peter å monica men de va ett tag sen .. tänkte bara önska er båda lycka till å att jag sörjer med er. Det är hämskt när sånt där händer men ni har varandra å lovis så ni e starka tillsammans kram på er

2011-10-03 @ 16:43:33
Postat av: Sandra - mamma till tvillingarna hugo och theo

Kan inte ens föreställa mig hur tufft det måste vara att gå igenom en sån sak ni har fått gjort! Tur att du har en bra familj och att ni har Lovis som förgyller era dagar. Hoppas att du kan få ett syskon till Lovis snart..Styrkekramar

2011-10-03 @ 19:30:24
Postat av: Anonym

förstår att det är jättejobbigt för dig, men snart har du ett syskon till lovis ska du se, men "tur" att chans inte minskar så mycket att du blir med barn att du bara har en äggledare kvar, har okcså tagit bort en och 20% är ju inte så himla mycket även omn det känns skit nu! :/ lycka till och kramar

2011-10-03 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0